Godmorgon

Instagram : Fbornefjall, Adda.
Idag när jag vaknade kände jag att jag fortfarande inte mådde bra, Jag hade huvudvärk och ont i magen.
Jag vaknade vid 5 när pappa åkte till jobbet och så kunde jag inte somna om, men tillslut gjorde jag det.
Mamma väckte mig vid 6 och då bestämde vi att jag skulle vara hemma och bli bra tills imorgon.
Efter det kunde jag inte somna om så jag låg kvar i sängen till 8 då alla hade åkt.
Sen gick jag till köket och lagade pannkakor, mums! dom blev super goda och idag kunde jag äta utan att må illa. Gjorde pannkakor så det blev över om någon kom hem på lunchen. Nu är klockan halv 10 och snart ska jag ta fram allt jag måste plugga på tills imorgon. Dööö....... jag hade ekonomi prov, helt glömt bort. Får lite skylla mig själv, så idag blir det plugga hela dagen och sen ikväll ska jag sova hos mamma. Puss o kram.
PS: Mitt pannkaks recept hittar ni HÄR .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0