The text is out of service, lr?

Mina nya tight gick sönder när jag skulle ta på dom idag, aldrig använda.. hm, dåligt! gina 80 spänn i sjön.
Och min feta goda mat idag, smörgås med massa gott på.

Hela förra veckan var jag sjuk och låg hemma, eller ja på fredagen var jag i skolan men inte pigg.
Fredag: I fredags var jag i skolan, jobbade och sen åkte jag hem med Moa och Olle. Vi skulle fota men när bussen kört i 10 minuter stannade den och fick inte igen dörr fanskapet. -.- Så fick vänta 30 minuter på en ny buss, så vi kom hem 30 efter vad vi skullle. Sen när vi kom hem skulle vi ta moppen till söderåkra och hämta kläderna vi skulle få låna till fotograferingen. Jipppi! han vi skulle låna som av hade glömt det och var inte hemma. SURT! så ah.. vi fick göra fotograferingen på ett annat sätt, det löste sig ganska bra iallafall.
Sen körde jag Olle till bussen och sen körde jag hem. Efter det kom Torkel till mig och han sov hos mig.
Lördag: Dagen efter åkte jag, brossan och mamma till stan och köpte present till pappa.
Söndag: klockan 10 kom pappa och hämtade oss, sen åkte vi upp till farfar och åt mat och släppte ut grisarna som har bott inne under vintern. På kvällen åkte jag till Torkel och igår hade vi studiedag, GÖÖÖTANS!
Idag har jag varit hemma och snart ska jag in till kalmar och fixa lite grejer, ikväll blir det dansträning. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0