Studio, cola och plugg

Såhär har min vecka varit
Måndag : Började med att vi hade matte i skolan och då hade vi vikari för vår lärare var sjuk.
Matten var rolig och jag jobbade bra. Sen hade vi Svenska och då skrev vi på en recention.
Tisdag : I tisdags hade vi fotolektion och då snackade vi bara om om en tävling vi ska vara med i.
Efter skolan hängde Torkel med mig hem, och på kvällen dansade jag.
Onsdag : I onsdags hade vi Engelska på morgonen och då redovisade jag min redovisning om september.
Efter det hade vi estetiskkommunikation, då målade vi och hade snack om en annan tävling.
Torsdag : På morgonen hade vi idrotts prov, praktiskt och teoretiskt. HLR.
Sen på eftermiddagen hade vi Digitaltskapande och då fotade vi till olika ord.
FREDAG : ÄNTLIGEN FREDAG. hade samhällskunskap och detta var första samhällslektionen jag verkligen jobbade och tyckte det var kul. Nu sitter jag i fotostudion och chillar. Väntar på att Torkel ska sluta.
Ska jobba klart med lite skoluppgifter och sen ska vi åka hem. Hoppas ni haft en bra vecka! kram.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Just nu har jag en ny tävling, vinn tandblekning värd 449 kr & ALLA som deltar får ett presentkort på 100kr på denta.se!!

länk:

http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment



förlåt om du inte gillar tävlings tips!!

2012-03-11 @ 20:50:59
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0