När jag...

...flyttar, vill jag inreda ett rum med svart, silver (vit) och lila.
Jag har suttit på Ikeas hemsida och kollat på massa möbler och grejer.
Jag tycker det är så himla snyggt med moderna saker och att det ska hänga ihop och vara snyggt.
Sen helt plötsligt för några dagar sen började jag kolla runt på lila grejer. och nu är jag helt såld.
Det är så himla snyggt med svart, silver eller vit tillsammands med lila.
När jag flyttar hemifrån måste jag bara ha lila i min lägenhet.





Bilder från Google.se


Bilder från IKEA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej din sockertopp! :)

Nu har jag en tävling där du kan vinna tandbleknings kräm ifrån Brilliantsmile :)

Sjuktkul om du anmäler dig !:) Ha de toppen!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-ifran-brilliansmilese.html#comment



Sen har du ju Dagens blogg också !

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-8.html#comment



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-03-14 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0