Fixar





Fixar naglarna och kollar på elsas värld... vill ut i det fina vädret :(

Helllu! ucha meja.. jag är inte i skolan idag heller varit borta från skolan 3 dagar nu. och jag är fortfarande inte frisk.
Jag är snuvig och hostar.. men idag är det bättre än igår iallafall.. men jag ser förjävligt sjuk ut.. haha...
Imorgon funderar jag på att gå i skolan sista lektionen, bara för att den var viktig och jag har missat mycket.
Men det får jag se imorgon. Men på fredag ska jag iallafall till skolan. för efter skolan ska Olle, Moa och jag fota.
Moa och jag ska vara "modeler" och olle ska fota. kanske att någon bild kommer upp på bloggen, man vet ju aldrig.
Vi ska fota en stund efter skolan och vi slutar vid 11 så det blir lagom att åka hem och fota. Efter det ska olivia åka hem och moa ska ha party på fredagkväll för att madde fyller år!.. wihiih.. men jag tror inte jag kommer klara av att vara med. kanske lite i början men kommer förmodligen stanna hemma :/ Idag kommer min saknade kille hem från schweiz. Får se om jag hinner träffa han i helgen också. Och på söndag fyller pappsen år så då blir det fira honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0