får vi följa med?

HOST! ja just nu består allt av hostar tycker jag. Jag har ont i halsen och är snuvig. Jag stannade hemma från skolan idag så jag klarar av resten av veckan, har ont i huvudet också..... det suger! Och fryser som satan gör jag. Vaknade idag vid 6 och kunde inte somna om även att jag var sinnessjukt trött och somnade redan vid halv 9 igår kväll. Efter jag legat kvar till 7 i sängen så började jag kolla på bigbrother, och hanna w lämnade och roddan kom in i huset, är grymt sugen på att se dagens avsnitt ikväll. åt också smoothi eller hur det stavas haha. Men efter jag kollat bb så städade jag mitt rum och så flyttade jag sängen till andra sidan av rummet. Efter det var jag helt slut och la mig på soffan och somande en halvtimme. Sen åt ja mat och efter det bakade jag drömmar. Nu sitter jag och kollar på ett program på 5an som heter, för vi följa med? med fredrik och filip. Det var roligare än vad jag trodde och nu har jag kollat två avsnitt. Snart ska jag diska och lite så, efter det blir det att kolla på mitt favorit program stylisterna. Och sen när det börjar bli kvälll ska jag ha lite hemma spa med ansiktsmask, känner att jag verkligen behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0