Väska?

Seg måndag.. haft huvudvärk men ändå har dagen varit bra. Matte och svenska ( fick inget gjort )
Får jobba hemma helt enkelt. Men skönt för är ledig imorgon och på onsdag ( för att jobba hemifrån )
Planen för imorgon är att plugga matte, svenska och foto. Sen på kvällen ska jag till stan och träna gym och dans. Efter dansen åker jag hem till isabel och sover där till onsdag. Sen ska vi fota på onsdag.
Efter fotograferingen så ska jag och Torkel ses i stan och sen åka hem till mig. Sen blir det skola på torsdag.
Men det kommer säkert bli någon ändring i mitt lilla schema.

Och så måste jag bara få säga en sak som är ett dagligt problem för mig.
Det är såhär att jag går ju i skolan på dagen mellan 8-3 typ varje dag.. och efter skolan tränar jag gym och på tisdagar tränar jag dans också, och ibland hänger jag med en kompis eller killen hem efter skolan och sover över. Det är = att jag ALLTID har mycket pakning vart jag än ska.
Data ( datamus, laddare) , Böcker, gym kläder ( löpskor, bh, strumpor, tröja, byxor ), danskläder ( Dansskor, mjukisbyxor, tröja , tjocktröja, bh, strumpor), nessesär(smink, plattång, shampoo, platångsskydd, parfym, sminkborttagning... ) asså det blir gymt mycket pakning.
men oftast har jag ju inte allt detta samtidigt.. men ah och så nu har min väska gått sönder, och känner att jag MÅSTE köpa en ny. BRA, INTE FÖR STOR, RYMLIG och snygg..
Någon som har förslag?
just nu har jag denna väskan, och när jag sover över eller gymmar brukar jag ha en påse eller två väskor till.
FETT JOBBIGT.
men jag gillar väskans form ( för då får jag plats med datorn, på ett bra sett )
mycket tacksam för idér till att lösa mitt problem, HUR GÖR NI? har ni stor väska eller flera små?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0