VARFÖR!?

VARFÖR ÄR JAG HELT GALEN I SKOR??!!
Jag skulle sätta mig och plugga men kom på att jag skulle gå in och kolla på en sak på nelly.com
och självklart blir jag smått sugen på om dom har kvar skorna jag har kolllat in jätte länge!
OCH DET HAR DOM, I MIN STOLEK TILL ETT BILLIGARE PRIS. döda mig?
Jag har 2000 kvar av mina julklappspengar, men tvekar om jag ska beställa.
Ankelhöga wedges i läder- eller lackimitation från NELLY SHOES med snörning framtill.

Klackhöjd: 12 cm.
Platå: 2,5 cm.

OBS! Något små i storleken.
299:- + (ingen frakt idag!!!!)

TVÅ RECENSIONER :

Jag har fått mina skor nyligen, och jag bara älskar dom!
Jag är inte så jätte van att gå i höga skor men dom här var super enkla att gå med. Dom var något högre än vad jag trodde men" what ever" super sköna. Kvaliten vet jag inte än men man ska nog inte hoppas på för mycket när man tittar på priset. Jag tog en 37 när jag vanligtvis har 36 pga att det stod att dm var små i storleken, jag tyckte däremot att dom var normal i storleken vilket gjorde att skorna vart lite stora men jag kan ju ändå använda dom.
Trodde att jag var tvungen att ge mer för att få såna här snygga skor men Nej... ;)

UNDERBARA skor! Inga fel alls eller så. Underbart sköna och att de är.höga märks inte. Visserligen är jag van vid att gå runt i 14cm platåkängor, men dessa känns som vanliga sneakers! Rekommenderas starkt! :D och de gör dina ben underbart sexiga.


SKA JAG KLICKA HEM DOM?JA/NEJ....... beslutångest.

Kommentarer
Postat av: Madde

sjukt snygga ! köp dom :D

2012-01-09 @ 14:48:10
Postat av: josefine

Frågestund på bloggen! Fråga på :D

http://woshiwoshi.blogg.se/2012/january/fragestund.html

2012-01-09 @ 15:46:34
URL: http://woshiwoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0