svindag

Dagen idag kändes som om den skulle bli bra men ne... jag försökte hålla humöret på topp och var riktigt glad i skolan.. men alla andra var sur/ ledsna / typ trötta... så ja mitt humör gick sakta neråt och till slut blev det inte alls kul att heta Felicia längre. Nu villjag inte låta negativ eller så.. men jag skriver exakt vad som hände idag.
  • + Vi fick god mat i skolan, helt otroligt.
  • - efter maten hade vi grupparbete och alla i min grupp var borta från skolan :(
  • + Jag fick ta en tidigare buss hem, hela 2 timmar tidigare.
  • - Bussen fick problem och den blev sen, var hemma samtidigt som nästa buss skulle varit hemma -.-
  • + Jag gick och köpte mig en bulle och en cola för att bli på bättre humör
  • - Jag bet bort den där saken man öppnar coca colan med.. och så fasnade den mellan mina tänder.
  • + När jag kollade postlådan hade min kalender kommit, äntligen!
  • - Jag kom hem kände på dörren, och hade ingen nyckel. ute låst. plus att min mobil var död.
  • + Min bästa vän bor nästan granne med mig, jag gick dit och ringde pappa
  • - När jag skulle gå hem började min sko dampa
  • + Pappa körde hem från jobbet på 5 minuter, Rekord!
  • - när jag skulle ta av mig skorna fick jag inte av den ena.. Dragkedjan hade fasnat.
  • + fick uppdragkjedan efter en kvart. och fick även bort den där cola saken efter 1,5 timme :O
Efter allt detta beslutade jag mig med att sätta mig vid datorn och inte göra något mer.
Men imåndags började jag pärla mina hörlurar och det tog grymt lång tid! så han inte änns halva hörlurarna på flera timmar ttyp.. herregud. så jag funderar på att fortsätta med det, men jag kommer väll skära av ett finger eller något. och föresten tänkte jag visa hur man gör. Men jag kan inte ladda upp bilder. SÄRDAG!
Men här har ni en beskrivning från en annan sida. Kram, och hoppas morgondagen ger mig mer tur.
Kommer även upp bilder när jag kan på min almenaka som jag fick hem idag på posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0