Sjuk nu?

Jag sjukt ont i halsen och det känns verkligen som en halsfluss är på gång... och jag vill INTE!
Precis nu när skolan börjar.. och jag ska börja med gymmet och allt.. dansen nästa vecka.. :(
Så just nu sitter jag och dricker varm choklad och imorgon ska jag köpa halstabletter.

Natten till idag var verkligen inte rolig heller.. sov inte alls mycket och när jag väl sov var det inte skönt.
Jag hade ont i huvudet och varje gång jag vaknade var jag jätte pig........
Men det är nog för att det har varit lov och att jag har vänta på dygnet.
Men iallfall skolan idag har varit helt okej. Vi hade foto och var ute och fotade i 2 timmar.
efter skolan gick jag och olle på stan lite.
Sen gick jag, Iza och Olle till gymmet. Det gick bra! fast jag tog det lugnt och kollade mest.
Jag har inte gymmat innan så jag behöver lära mig maskinerna och så.
Efter skolan imorgon ska jag också gymma.

Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: tönt

Man ska äta/dricka kalla saker! inte varm choklad ;)

2012-01-10 @ 22:26:03
URL: http://andersmyrdahl.webs.com/
Postat av: Alicia Siverman

Heeej :D Ville bara säg att du lyckades bli vinnaren av en personlig almemernacka med hjälp av slumpgenerator. Så skicka din adress till mig, maila eller som kommentar. Sen får du som ett presenkort du kan använda på sidan och jag vet inte om du får det som ett mail eller på posten. Men för säkerhets skull! Och grattis :)

2012-01-11 @ 18:42:38
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0