Jag är dålig

Ja tack jo jag vet jag är en dålig bloggare!
asså jag har verkligen inte haft lust att skriva någonting på bloggen för att allt skulle ändå bli så negativt.
Men jag ska försöka skriva vad jag har gjort dessa dagar som jag har varit off.
Jag har varit i skolan Måndag och Tisdag fast vi har haft "ledigt" men jag hade saker jag skulle göra klart.
Isabel och jag var ute och fotade lite på morgonen.. Grymt kallt var det!
Sen efter lunch skulle i fota lite till och så satt sig isabel ner och så sprack hennes byxor. höhööhöh..
På måndagen hängde jag med Torkel hem och sov där, sen åkte vi till skolan på tisdagen.
Efter skolan igår så gick jag och Isabel till gymmet, jag powerwalkade i 45 minuter ( känner mig smått duktig )
efter det gick Amanda och jag på stan. Hittade det jag behövde! sen efter stan dansade vi ragga, och gud vad underbart det är att ställa sig på dansgolvet ( önskar jag kunde dansa fler dagar i veckan ) men det hinner jag inte.
Idag har jag varit i skolan, först hade vi engelska med anders och det var hans sista dag idag :(
Efter det gick jag och åt med några kompisar på Max. (och efter det bestämde jag mig för att donken är bäst)
Sen på lunchrasten satt vi i cafét och spelade kort. Och sen hade vi estetisk kommunikation. Och då gick isabel och jag på stan och köpte graffiti sprayfärg som vi ska ha i ett arbete. Sen var dagen slut.
Hade även en trevligt tjej på besök som hette Emma som skulle testa på vår linje.
Nu ska jag hjälpa till med maten och sen skriva ett inlägg till er som egentligen skulle bli posetivt, men nepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0