huvudvärk

LÄS INTE, ONÖRDIGT.....LÄS INTE, ONÖRDIGT.......LÄS INTE, ONÖRDIGT......LÄS INTE, ONÖRDIGT.......
orkar inte................... får så himla ont i huvudet ibland. Känns alltid som om jag säger något så får andra rycket.
VILL DU NÅGOT? så säg det till mig så jag förstår istället för att jag ska försöka gissa mig till din vilja!
jag är ingen tankeläsare, och dina problem får du gärna berätta om du vill att jag ska lyssna och försöka störta. Men snälla har du ett problem som betyder att jag ska göra "illa" någon annan ... så Nej tack!
Vet inte vart jag ska skriva av mig så gör det här. Tack och hej!

nu ska jag diska, sen kolla på familjen annorlunda och vila huvudet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu tävlar jag ut åtta suits of sweden på min blogg precis som många andra bloggerskor! Är du redan med och deltar på någon annan blogg? Delta igen här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment

2012-02-01 @ 17:09:35
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0