Fredag, lördag & söndag

Fredag: Skola, samhällskunskap ( Ekonomi ). I fredags hade vi Ekonomi, under 3 timmar skulle vi göra en lista på in och utkommster över en månad ( när vi är stora ) så skulle man hitta ett jobba, boende och allt sådant.. haha ganska kul faktiskt. Jag gjorde mig till en 30årig Felicia, Polis jobbat i 7 år i kalmar och bor i en två i kalmar. Efter skolan så gick jag, Isabel och Olle till gymmet. Sprang och körde mage, fett nice!
Efter gymmet gick jag till maxi och köpte Fredags mys till kvällen. Sen vid 3 träffade jag Torkel och så åkte vi hem till honom. Såg film och myste hela kvällen. Han fick också sin present ( två snygga t-shirts ) dom satt fint och han verkade trivas bra i dom.

(gjorde en oseriös bild i photoshop på skoj under lektionen) haha...
Och det gjorde Isabel också HAHAHA snygg märklare va?!

.
Lördag: På lördagen hade Torkel släcktkalas och jag stannade kvar hos honom ( läskigt ) haha ne smått bara.
Vi åt tårta och han öppnade presenter. Senare på kvällen satt vi och spelade kort, jag förlorade haha.
Söndag: Sov över till idag också. Vi vaknade tidigt och såg film, bilar 2. den var awesome!
Sen vid 12.40 åkte jag hem. Uch på "lång" resa. Tar exakt 2 timmar att åka hem med 2 byten. Buss/tåg/buss.
Nu har jag varit hemma ett tag och snart kommer amanda hit och färgar bort min utväxt, äntligen!
Nu medans jag väntar ska jag kolla på gladiatorerna. hoppas ni har haft en bra helg. puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan!

Startade precis en tävling på min blogg där man kan vinna en freebra! Reglerna är superenkla! Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-freebra.html#comment



Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer..

2012-01-22 @ 20:22:51
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hejsan!

Startade precis en tävling på min blogg där man kan vinna en freebra! Reglerna är superenkla! Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-freebra.html#comment



Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer..

2012-01-22 @ 20:22:51
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0