2012-01-11

(Tog en bild på mig i studion)
Idag var det skola mellan 8-15.. och har jag sovit MYCKET bättre, kanske är för jag flyttade min säng igår kväll... vem vet :O har hört att man ska sova i en speciell riktning.. haha men det är väll sådant någon bara kommit på.
Efter skolan satt jag och isabel kvar.. i två timmar. Sen gick vi till gymmet.
Vid 5 hade jag gyminstruktion och det gick topppen bra! men jag tog det försiktigt...
Min hals har bara blivit värre.. eller jag har lika ont som jag hade igår men idag är knölen på halsen mycket större... Hatar att jag får knölar när jag är förkyld.. :( det gör det svårt att äta och andas..
Efter gymmet gick jag till bussen. Och som tur var det en snabbuss som bara tog 45 minuter + byte.
När jag kom hem vid 7 åt vi i familjen mat.. sen tog jag ett varmt bad.
Imorgon går jag till 3 sen ska jag hänga med mitt hjärta hem och sova där. :)<3
Nu ska jag sova. Hoppas ni har det bra, och att ni håller er borta från förkylningar.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0