2012-01-04

-> Robin Stjernberg – My Versions <-
Idag är en bra dag. Är hos min pojkvän just nu, så därför är det dåligt med bloggningen.
Men Torkel somnade nyss när vi såg film hihi.. så jag passar på att skriva lite.
Vi har precis ätit frukost och nu kollar vi film, OCH GUD VAD DET BLÅSER UTE!
Asså det är nästan så man inte vågar gå ut, tänk man kanske blåser iväg haha... !
När Torkel och jag skulle gå hem från bussen igår blåste det sjukt myckkkkket!
Nehe... nu ska jag gå och sova jag med... Sitter föresten och lyssnar på robins nya skiva. SÅ HIMLA BRA!
Han släpte sin skriva på spotify idag, lyssna! min favoritlåt är denna -> Robin Stjernberg – Breakeven.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0