TJENARE MANNEN!

Tjääääänna på er! Idag är det söndag... Helgen är slut redan lixom, allt går så snabbt hela tiden.
Iallafall igår var jag på fest hemma hos moa, trevligt trevligt. Alltid roligt att träffa det gamla gänget.
Vi spelade kort och andra spel, och sen på kvällen kom Torkel och hämtade mig.
Vi åkte hem och såg på filmen ratatouille, men somnade snabbt.. för jag var så trött.
Vaknade tidigt och så gjorde jag frukost på sängen till min älskling, och så kollade vi på shrek, tredje filmen.
Den var bra och jag hade inte sett den innan. Så himla söta tresktrollsbarnen var haha..
Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket... chillat och kollat tv.
Vid halv 5 åkte vi in till Kalmar och Torkel släppte av mig hemma hos Isabel där jag är nu, och han åkte hem till sig.  När jag kom till Isabel började vi testa våra skidkläder som vi ska ha på Tisdag, Coolaste i backen. jaråå! haha.
Nu sitter vi och chillar, pluggar och diggar musik. Sen ska vi sova, Dööö trött är jag, och imorgon blir det skola.
Sten seriös bild, en månad gammal typ ( nödvändig info )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0