Taggad!

( Bilder från hestra med skolan. fint, fint)

Nu har vi Engelska.. sitter och skriver på min powerpoint som ska vara klar typ nu, Grattis till mig.
Jag dör av hunger och vill äta nu, men det är inte god mat i skolan.. det har jag redan räknat ut.
eller ah jag vet inte riktigt vad Pasta al forne men ah det brukar inte vara så gott.
För en stund var Isabel och jag med i skolradion, haha pinsamt att alla hörde och vi gjorde bort oss... haha
Det var en tävling som handlade om film från 80 talet, var typ 10 frågor och jag kunde en.
Jag vann med 1-0 gott, vann en Japp. GGOOOTTT!
Efter lunchen har vi estetiskkommunikation, då ska jag, Isabel och Jakob jobba med vår uppgift som vi inte har gjort klart än... jobbigt. Efter skolan vid 3 ska jag gå på extra matte.
Efter det ska jag göra något för att fördriva tiden till klockan halv 6.
Då ska jag och mamma hämta ut mina skidor.
Och på lördag åker vi... SÅ TAGGAD! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0