REDO!

Jätte dåligt med bloggandet jag vet, men har grymt mycket.. hinner knappt med mig själv.
Denna veckan har vi saker att lämna in / prov varje dag så är väldigt mycket i skolan just nu.
Sen har jag även att göra på fritiden. Plugg och massa annat.
Men iallafall såhär har min helg sett ut lite kortfattat : Fredag = Chill, Lördag = Stan med mamma och så bestämmde jag mig för att inhandla skidor.. gick nästan åt alla min sparpengar.. men men det är det värt.
Jag gillar att åka skidor och om min lilla tanke om vad jag ska göra något år framöver går som den gå, kommer jag ha ännu mer användning av dom. Nyfikna? ne men jag vill åka upp till sälen och jobba någon vinter. Skulle tycka det var jätte kul och efter skolan behöver jag nog ta en liten paus med pluggandet och ta ett år och jobba.
Sen på lördagskvällen kom Torkel hit och sen åkte vi på fest hemma hos Amanda, det var skoj!
Badade bad tunna, lyssnade musik och dansade. Vi sov över där, sen på morgonen åkte vi hem till honom.
Vi pluggade och chillade hela söndagen och på kvällen köpte vi pizza och kollade på kontoret.
Och vet ni vad jag ska göra på lovet? Jag ska hänga med Torkels familj och åka SKIDOR. fett nice.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Hej! Nu är Suit of sweden tävlingen avslutad & du hittar vinnarna här: http://eemma.se/2012/february/vinnarna-av-suit-of-sweden-tavlingen.html#comment



Var gärna med i min nya tävling som är helt utan regler här: http://eemma.se/2012/february/tavling-.html#comment

2012-02-13 @ 20:08:11
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0