Livet är inte dagarna som passerar, det är dagarna du minns!

(  Bild från i Tisdags, jag och Isabel  )
Torsdag idag, känns väll skönt att det är helg snart. Men inte lika skönt att vi har mycket i skolan just nu.
Känner nästan att jag skulle behöva en veckas lov, och som tur blir det ju det snart! vecka 8.
Vaknade brevid min pojk idag, tänk att man kan bli så himla glad av någons närhet, kärlek.
Iallafall fick vi tvinga oss upp och ta bilen till skolan... fy och blä på all snö!
vi var i simhallen med klassen idag och hade typ livräddning och sådant. Jag tänkte vara med först men jag hade så ont i halsen så jag var bara var med och kollade och gjorde det jag kunde. Sen åkte jag hem.
Tog en huvudvärkstablett och somnade, en timme ungefär. skönt.
Nu MÅSTE jag sätta mig och plugga ett tag, sen ska jag ta ett stort och varmt bad och dricka te.
Ska se om jag kan gå till skolan imorgon, jag har ingen feber men känner mig inte kry för det just nu.
Men imorgon har vi bara lektion till 11.
Nu ska jag försätta plugga. Ha det bra, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0