Kom och håll om mig.

Just nu märker ni kanske att jag bloggar dåligt, men jag har annat att göra.. som jag anser är viktigare.
Och just nu bloggar jag bara när jag vill och har lust, sorry men ah det får ni helt enkelt ta.
Och jag hoppas ni förstår, jag mår bra, jag kanske borde ha tid och lust.. men nej! bara ibland.

Igår som åkte jag och Torkel hem efter skolan till mig, vi var jätte hungriga och direkt när vi kom hem gjorde vi någon maträtt som jag inte minns vad den hette, det var iallafall spagetti, bacon, ost och ägg. Gott!
Vi åt och kollade Sveriges värsta bilförare. Efter några timmar lagade vi mat till resten av familjen.
Vid 5 drog vi in till stan för att jag skulle dansa, dansen var skoj men jag har inte tränat på 2 veckor och det kändes verkligen i kroppen att jag var stel. När vi kom hem åt vi maten vi hade lagat till och efter det gjorde vi det jätte mysigt med frukt... Annanas, persikor, banan, äppel och apelsin. Till frukten smälte vi choklad, och så såg vi på film. Myspys. Sen idag på morgonen tog vi bussen till skolan vid 7.

Jag hade engelska i skolan idag och såg på film, stand by me. Jag kan rekommendera den filmen.
Den handlar om 4 killar som får reda på att det finns ett lik och så letar dom efter det (den är bättre än vad det låter med min förklaring) Jag fick jätte ont i huvudet på rasten och sen blev det bara värre och värre under filmen. Vid 11 bestämde jag mig för att åka hem istället för att vara kvar på lektionen mellan 12-15.
Jag tog bussen hem, och på bussen började jag må illa. När jag kom hem la jag mig i sängen och sov en halvtimme. När jag vaknade var jag svettig och grät. Jag vet inte varför det var jätte konstigt.
Och sen vid 3 började jag lipa igen, helt utan att jag visste varför.. jätte konstigt och jag kunde inte sluta jag grät i 3 timmar. tårarna bara rann.. det var ändå ganska skönt. Jag hängde med min pappa för att hämta min lillebror hos hans kompis. Jag blev genast på mycket bättre humör och en kram gjorde mig glad igen.
Tänk vad humöret kan gå från botten till toppen. När vi kom hem satt jag mig i badet, kollade på tv och ritade med brossan. Nu har vi kollat på halv 8 hos mig. och snart ska jag sova, imorgon blir det en huvudvärkstablett och ta bussen till skolan som vanligt. Funderar på att gymma efter skolan, men inte om jag har huvudvärk.
Nu ska jag iallafall sova, och hopppas på att dagen blir bra imorgon. slutar vid 3 så kommer hem ganska sent.
Får se om jag bloggar imorgon, vem vet... Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0