Alla ♥ dag

Är du ensam ? Då tycker jag du ska tillbringa dagen med en kompis du verkligen trivs med, som är lika ensam som du. Ni kan göra något som ni båda gillar, Gå ut och käka, shoppa, bio, eller laga mat kanske?

Denna dag betyder att en dag om året bör vi kanske säga en extra gång till dom som betyder något att dom verkligen gör det. Det glömmer man faktiskt bort, vi glömmer att ge komplimanger och säga hur mycket enns nära och kära betyder. Därför tycker jag att vi ska klappa varandra på axeln och säga, Gud vad du är bra! Vänner, nära och kära är det bästa vi har, tar vara på tiden ni har tillsammands.

Har du pojkvän / flickvän? Då är det ju hur mysigt som helst att fixa till det lite extra idag kanske?
Gå ut på en lunch, Gå på bio, Laga mat tillsammands, mys, Bada tillsammands, Ge varandra massage? ja det finns ju hur mycket som helst man kan hitta på som gör denna dagen till något extra.

Vill du göra något lite extra?
Här tipsar jag :
  • Skicka iväg ett gulligt sms innan din partner vaknar. Hur mysigt som helst att vakna och läsa. Dagen är räddad och hon/ han kommer gå upp från sängen med ett leende på läpparna, jag lovar!
  • Cholkad är alla hjärtans dag mummsbit. njut av god cholkad tillsammands.
  • Doftljus och ett bad, kanske lite massage också. det gillar alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0