studiedag!

Jauupp! Idag hade jag studiedag. Åkte bussen till Kalmar och träffade upp Linus, sen åkte vi hem till honom.
Chillade, Bakade, Film, Tv-spel aa.. allmänt trevligt, fast jag har varit jätte jätte jätte trött idag.
Och sen när jag skulle hem mådde jag jätte illa, tror det beror på värmen och att jag dricker fördåligt.. fy mig.
Jag gick till new yorker och lämnade tillbaks min tröja som jag ångrade att jag köpte. Efter det gick jag till Donken och köpte en dricka. Kändes redan mycket bättre, Träffade Liza på bussen lite trevligt snack sådär..
Och sen när jag bytt buss träffade jag Jörgen och Henke, Länge sedan!
När jag kom hem gick jag direkt upp till sporthallen och kollar när brudarna tränar. Känner mig inte riktigt frisk för att träna än, vill lägga all energi i helgen på första matchen, längtar men är nervös..
Ne, nu måste jag sova! puss på er och hoppas ni har haft en bättre vecka än mig.. det suger att vara sjuk. 
Dålig bild, men här är min gris Cornflakes, swweeet! :D höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0