Sööööva

Hejåhhåja, ganska nöjd med denna bilden jag tog idag om ni ville veta det.. haha and I love photoshop! Söndagskväll och klockan är lite över 10. Jag ska snart ställa mig i duschen och efter det sööva, gött.
Imorgon blir det matte och svenska.. döda mig typ. Svenskan är la skoj men matten är döden. har suttit med det jag hade kvar av matteläxan idag en stund, oh gud säger jag bara..  Idag har jag också varit hela dagen hos min farfar på pappas gård och fixat med stängsel till grisarna som vi ska få hem nu i veckan ( ska döpa min bruna egna lilla gris till cornflakes, gulligt va? ) Hihi självklart råkade jag och brossan mata korna lite för snyggt så när vi skulle gå där ifrån så ville dom självklart också med ut på äventyr.. och klampar rakt över staketet. Så vi har även jagat kor och byggt upp staket till korna idag. Mycket byggande, en riktigt snickare är vad jag är.. ne nu skojar jag. Har också kört cross. filmade lite, men är typ trög så ska nog försöka få hjälp med att fixa ihop en liten film inom kort. ( Hoppas på det iallfall ) Gud vilket rörigt inlägg det blev hoppas ni fattar iallafall.. jag är flumtrött.
Godnatt darlings!'

ps. Rosa saa att jag skulle hälsa, slick till er alla..

Kommentarer
Postat av: olle

JAg skulle inte vilja bli slickad av den jävla tungan :S

2011-09-19 @ 22:28:29
URL: http://nattstad.se/photopic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0