Moas dag!

Igår efter skolan gick jag och Nilla på stan en stund, skojsigt sen åkte vi ut till hansa och jag köpte nya vinter skor!
Mina andra skor slängde jag i närmaste soptunna.. haha dom var helt helt sönder. Hittade även två tröjor.nice!
Vid fyra träffade jag upp Amanda på stan och vi handlade present till Moa och sedan gick vi till bowlingen där vi mötte upp alla dom andra gamla godingarna. Hehe Jag, Ebba och Mandy spelade på samma bana.. jag kom tvåa.
Det var en trevlig kväll och en trevlig bussresa hem med musik och trevligt folk. Amanda och jag fick även vara Gps åt några killar som skulle till Ragnabo och inte visste vart det låg. Trevligt Trevligt. För jävlig buss som tar 1,5 timma från Kalmar till Torsås.. sjukt!

Idag vaknade jag sent runt 10.. och gick upp och sminkade mig lite snabbt och slängde på mig min älskade One piece, efter det satt jag i soffan och kollade på Idol-avsnittet som jag missade.
Känner på mig att Idol året 2011 kan bli ett riktigt bra år! Nu börjar klockan ticka och jag ska snart ta på mig lite kläder och fixa sminket och håret lite bättre. Sen ska jag träffa Amanda och vi ska gå och köpa godis till ikväll.
Vid 6 tiden ska vi till Moa som fyller år idag. Kolla film och fira henne.. Tyvärr kunde vi inte vara i Amandas stuga.

Måste oxå säga Grattis till våra herrar i Flyers som slog Örlogsstaden med 7-5 igår, GÖTT!



Kommentarer
Postat av: HANNA

hejsan :) har en tävling på bloggen just nu där man kan vinna en goodiebag med smink, lust att vara med? ;)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html

2011-09-24 @ 12:32:53
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0