Igår

Igår hade vi foto till 11 i skolan,  vi gick runt på stan och fotade främlingar.. lite läskigt men ändå skojsigt.
Efter skolan åkte jag hem och städade lite och kollade tv. försökte göra lite matte men det sket sig..
Sen satt jag vid datorn ett bra tag och snackade skype. Vid 9 hade jag träning, det gick as dåligt och har sjukt ont i mitt pekfinger idag.. det jag fick ett slag på för några år sedan.. alltid samma finger..
Kom hem vid halv 11, gjorde mig klar för sängen och sedan gick jag och la mig..
Idag vaknade jag som vanligt vid 6. Jag åkte bussen vid 7 och nu sitter jag här i skolan.
Vi har engelska och sitter ute i soffan och lyssnar på en berättelse.

Tycker även bilden var sjukt söt, även att den inte hör till texten. När jag skulle fota för några dagar sedan kom min kisse och la sig precis där jag skulle fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0