Godnatt

Hejsan! Kom nyss hem från innebandyträningen, det var inte så jobbigt idag för att vi var flera målvakter.
Jag hade lite ont i armarna redan för vi körde badminton i skolan idag, men är glad över att mitt finger är ok.
Idag hade vi då idrott på morgonen och det var helt okej, inget farligt sådär.. teori och badminton. När vi skulle gå tillbaks regnade det och alla hade gott förutom Jakob och jag så jag fick skjuts av honom på hans cykel.. kan dock säga att det inte gick så bra, Jakob hade typ punka och sen gick slangen i hjulet sönder..:( "Gäddhäng!"
Till lunch var det fisk.. idag igen. Efter lunchen hade vi digitalt skapande, fota och photoshopa, shit skoj!
Åkte hem direkt efter skolan och tränade redan vid 7 idag för det var framflyttat. så ska snart hoppa in i duschen nu och sen ska jag sova eller kolla på en film. Får se hur trött jag är.. Imorgon är det samhällskunskap till 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0