'Fallen'

En stycke trött Felicia.. Jag är sjukt trött och idag hade jag tänkt gå och lägga mig vid 10.. 5 minuter på mig.
haha ne men imorgon har vi idrott första timmen och sedan något media ämne där vi håller på med photoshop, grymt skoj! hehe håller inte riktigt reda på vad alla media lektioner heter än.. allt heter ju typ likadant.
Men nu är klockan 10 och jag är inte klar för sängen än så får stänga av datorn nu och säga godnatt på er! <3
Har skickat tillbaks min fjärrkontroll/ fjärrutlösare till kameran.. den var sönder i batteriet när jag fick den :(
och kom fram till att nej, såhär kan jag inte ha den.. Hoppas att jag kan få en ny så snabbt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Lina

sjukt bra blogg ! vart köpte du din fjärrkontroll/ fjärrutlösare till kameran ?

Ha det bra

2011-09-27 @ 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0