Det ändras snabbt

Ja, från happy face till sad face till happy face igen... jobbigt.
Iskolan idag hade vi först Engelska i 3 timmar, vi lyssnade på en bok och gjorde lite pratövningar.
Sista lektionen efter maten hade vi med lotta. Vi gick till slottet och kollade på tavlor. Efter det skulle välja ut två tavlor och konstnärer som vi gillar och inte gillar. Det var ganska skoj, nästa vecka tror jag vi ska redovisa det.
Ja! nu ska jag berätta vad som gjorde att det blev en karusell mitt i dagen.. Gick till telia efter skolan som jag sa att jag skulle. När jag kom dit var det ingen på kö. LYCKA! tog en lapp och fick hjälp, Efter 45 minuter kommer jag ut med en laddare. Det var verkligen jätte problem och vi hade skickat laddaren fel och dom som skulle skicka tillbaks laddaren hade också skickat den fel. Men tjejen i affären gav mig tillslut en laddare.
När jag kommer hem ska jag passa Jakob min lillebror för mamma ska på gympa och pappa ska på bio med några av hans vänner. Då ska jag baka chokladbollar och kolla på idol med han! myspys med bror <3
bilden har inget med inlägget att göra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0