ÄNTLIGEN!

Jag ligger hemma och är sjuk det suger har verkligen jätte jätte ont i halsen och igår kunde jag knappt svälja vatten. Jag tränade ragga dans igår och det var sjukt underbar träning, jag var jätte taggad och det var första träningen jag gav 100 %. Men efter träningen kändes det inte alls bra, min hals var helt död. Jag kunde inte änns dricka eller äta för jag fick så ont. Idag när jag vaknade var det värre och jag gick inte till skolan fast jag ville, Tisdagen är ju roligast och idag hade dom i klassen fått våra skoltröjor. Men men.. Nu har jag ätit lite frukost och det kändes lite bättre efter jag fått mat i mage, även att det gör skit ont när jag sväljer. Nu ska jag lägga mig ner i sängen och kolla på Partaj på Kanal 5 play. Men sen när jag gick in och kollade på blogg.se blev jag helt ställd och humöret gick från 0.. till 100..% OHJA VET NI, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN HAR BLOGG.SE SKAFFAT APP TILL IPHONE.
Jag håller på att ladda ner appen nu, så senare idag får ni nog ett inlägg från mobilen om det nu funkar. happy!
Och jag hoppas att man kan lägga upp bilder smart och snabbt och att det är smidigt att läsa andras bloggar.
Appen hade blogg.se sakt skulle komma ut i början av detta året men nehe, blev inget med det.
Nu vet jag att flera tusen bloggare längtat på appen och jag är en av dom överlycklig! :D 
Läs mer här: http://faq.blogg.se/2011/september/iphone-appen.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0