Ja, jag har tråkigt..

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Nya kläder och nytt utseende
DAGENS KLÄDSEL: One piece
DAGENS FRISYR: Som vanligt
DAGENS LÅT: http://www.youtube.com/watch?v=SH5NNmTPMkI&feature=related
DAGENS PLANER: Kanske färga håret och plugga
DAGENS SAKNAD: En viss person
DAGENS DUMMASTE: Min dumma mage:(

DAGENS MISSLYCKANDE: Somna med gårdagens smink
DAGENS DROG: Sängen...
DAGENS KÖP: Hårfärg
DAGENS GODIS: clementin mums..
DAGENS HUMÖR: Trött och små taskig

Övrigt:

Vad gjorde du förra förra sommaren: Var på Malta i 3 veckor. 
Svär du för mycket: Nja, inte så farligt mycket tror jag.
När duschade du senast: igår kväll.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: one piece.
Vilken färg är dina underkläder: rosa.
Vad var det sista du sa: Okej hejdå.
Vad är brevid dig just nu: En dator.
Vad var det sista du åt: En bulle
Har du en lavalampa: Nepp, aldrig haft någon faktiskt.
Vad gjorde du igår natt: Sov
Vem pratade du sist med på telefon: Mormor
Vill du ha barn: Ja det tror jag, men verkligen inte än på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0