NU KÖR VI! bloppis

Jätte skön tröja från Bikbok, ganska långa armar och man kan ha den både uppvikt och nere.. den är till lite över knäna. storlek M.. Använd 1 gång, ordinarie pris 300. NU 100 kr

Blommig tröja från Bikbok med söt "puffarm". storlek S, använd några gånger. NU 35 kr
Lila linne med vita blommor från Ellos, inte använd. Storlek 34/36 NU 25 kr 
Randig tjocktröja, jätte mysig och sitter bra. Använd många gånger ändå fint skick. Från Only Storlek L ( liten i storleken! ) NU 50 kr
SÅLD! linne från Bikbok, Storlek S. NU 25 kr


Före detta favorittröjan. fint skick, Storlek S. Esprit märke. Nu 50 kr
Jacka från HM köpt denna sommaren, aldrig använd. prislappen sitter kvar. Ordinarie pris 345 kr, NU 100 kr 
Snygg och stilig kavaj från Vila storlek M ( inte exakt samma färg i verkligheten som på bilden ) ordinarie pris 500:- Nu 150 kr
Söt tröja från Bikbok, använd några gånger storlek M ( snygg urringning ) NU 25 kr 
Shorta från Only, Storlek M. NU 50 kr


Vid frågor och intresse, kommentera här på bloggen eller Maila mig till [email protected]
Du kan också adda mig på facebook Felicia Bornefjäll och skriva där. Kram

Kommentarer
Postat av: Jona

Fillan!!!!!!!! De e Jona, feeen, jag har en blogg?! Söta rara titta på min, som jag tittar på din ;)

2011-10-25 @ 20:50:20
URL: http://etnug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0