sjuk´

Det förra inlägget lät jag min kompis Isabel skriva åt mig så allt stämde kanske inte haha..
Igår var jag i skolan seg seg dag... Matte och Svenska men efter skolan dansade jag och det är fett nice! Idag skulle jag haft foto men hade sjukt ont i magen när jag kvel upp så jag stannade hemma. Det känns bättre nu och jag tror jag ska träna ikväll :) Imorgon har vi Engelska och på efter middagen ska jag och några vara i studion och försöka göra klart vårt arbete. Vi har än så länge bara gjort Mean Girls och Charlies änglar. Och om en vecka har vi utställning på bibilioteket med det vi har gjort. Önska oss lycka till för imorgon ska vi hinna med 4 filmer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0