Lördag

Godkväll! Imorgon är det redan söndag.. och sen är det måndag helt sjukt!
Idag har jag och mamma varit i stan. Vi skulle fixa våra naglar och köpa jacka åt mig.
När vi kom hem hade vi inte fixat naglarna och inte hittat någon jacka, men dagen har varit jätte bra ändå.
Jag tror nästan jag var inne i varennda affär som har jackor och provade säkert 100 stycken.
Men det fanns ingen jacka som jag tyckte var perfekt och visst kunde jag köpt någon.. men jag ger det lite tid till.. Skinnjackan duger ett tag till. Jag vet egentligen inte varför naglarna inte blev av.. men det blev inte så.
Vi letade jacka, och var inne i andra affärer. Vi åt jätte god räksmörgås och handlade lite mat på maxi.
När jag kom hem satt jag mig och kollade lite på idol som gick igår.. men hann inte så så mycket.
Efter det åkte jag hem till Karin och träffade några brudar från laget. Vi såg skräck film och jag är liv rädd.
Kommer inte kunna sova inatt.... buuhhh! aja får försöka tänka på något annat.. liten tönt som jag är.. hihi.
Fick lite saker av mamma i stan, Två linnen ( slänger äntligen mina gamla håliga ), halsduk och vantar, foundation tror det var allt. Tänkte visa uppe det på bloggen imorgon när jag vaknar. Imorgon ska jag också göra läxan som jag helt och hållet har glömt bort! sen om jag hinner ska jag ut och fota lite innan matchen.. passa även på att gå och få lite luft innan matchen. Har hemma match mot Kalmar IBK imorgon och är sjukt taggad, nu jävlar!
kom och kolla vet jag! 15.00 i sporthallen. Ne nu ska jag försöka sova, läskigt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0