Höstlov!

Sitter just nu och pluggar på ett so prov.. Uch på det! men imorgon efter 12 har jag skrivit det och sitter på bussen hem. HÖSTLOV! Klart jag vill ha lov men jag skulle faktiskt kunna gå några veckor till och ta en vecka extra på julen. Så skoltrött är jag inte än, jag trivs ju bra i skolan, men ska inter klaga. :)
Imorgon är det också Torsås marknad, flyers match, halloween konsärt och mycket mer. Men jag får välja, så tar fest istället.. så slipper jag välja på det "större sakerna" fest är ju nice det med.
Förhoppningsviss om allt går inom mina planer haha.. ska jag ha ungefär detta på mig.
Problemet är bara att jag inte har något rött läppstift, så ska försöka köpa det eller låna det av någon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0