Göttmos

Fin fin bild.. haha gud! Nya lagfotot kom upp på hemsidan.
Igår var det en as nice/trevlig kväll hos Olle. Det var Olle, Linus, Frida, Anders, Philip och jag.
Vi åt pizza och chillade, var ute och gick med. Sen tog jag bussen hem vi halv 10 idag på morgonen.
Samlades vid halv 1 med laget och åkte till Oskarshamn och tog hem 3 pinnar i seriepremiären. Kul!
Fast sjukt segt att sitta på bänken hela matchen när man är taggad på att spela.. Surt.
Mamma hade gjort en jätte god guldsoppa som vi åt nu på kvällen och så kollade vi tv tillsammands.
Jag är inte så trött men ska gå och lägga mig ändå, jag orkar inte sitta uppe idag.
Tagga matte och svenska imorgon, eller inte. Tråk måndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0