blöööö!

Typ första och sista inlägget för idag. Asså just nu kan jag knappt göra någonting rätt...
  1. Jag skulle plocka upp kläder som låg på mitt golv och så slog jag i naglen i golvet, as ont:(
  2. Jag tog sönder en galje när jag skulle hänga upp min jacka.
  3. Jag lyckas klia upp såret i min hårbotten så det börja as blöda.
  4. Jag trampade på min älskade plattång och fick ont i foten. plus hoppas inte det hände något med plattången.
  5. Jag bakade bullar som blev äckliga och brända.
har ni också ibland sådär att allt ni gör bara går mer och mer fel? Det har jag ofta! hatar det!
Det är verkligen jätte jobbigt och man kallsvettas och blir bara sjukt irriterad. Tillslut får man utbrott!
Och jag kommer snart få det känner jag, lugn Felicia.
  1. Nu ska jag ta ett djup och lugnt andetag
  2. Stänga av datorn
  3. Ställa mig i duschen
  4. och sedan sova.
OCH VAKNA SOM EN PRINSESSA IMORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0