Vilken dag

ÄR DU PÅ BRA HUMÖR? LÄS INTE DETTA... DET ÄR ETT AS TRÅKIGT INLÄGG
Igår gick jag och mamma på stan vi käkade räkmacka och bara var tillsammands.. DET BEHÖVS OFTARE!
Sen åkte jag hem till olle, där isabel och olle hade bakat mums.. Sen åkte isabel hem.
Sen flumade jag och olle satan hela kvällen. Snackade skype och haddeee oss.
På morgonen åkte vi till skolan och jag var lika glad, Och roligare blev det... hela klassen samlades i ett klassrum vid 10 och sen dansade vi ända tills lunch. Vi körde jumpstyle och vår egna lilla dans, Vi ska ju visa upp det på julavslutningen. Sen efter det gick dagen bara utför och utför och utför... och just nu vill jag bara BORT!
jag orkar inte att sakna allt, Jag saknar den gamla tiden. Då allt var bra! spola tillbaks mig nu!

Det var äcklig mat i skolan och jag blev piss sur, inte bara över maten. sen tog bussen 300000år att åka hem. när jag kom hem och var helt över hungrig och bara ville slänga mig i soffan.. Var ingen hemma! och jag hade ingen nyckel.. Dog lite. Sen när jag ringde päronen så var dom på brossan skola, så jag fick gå dit med tunga steg. Äntligen hemma, och min dator går inte igång -.- dammmmmmp! sätter mig och segar och laddar den.. Hehe det var bara slut på batteriiii.. sen vid halv 8 gick jag till träningen.. och allt var bara negativt. Halva dagen var väll borta och allt var bara uch och blä idag. Jag orkade inte änns ge 50 procent av vad jag kan.....
Nu sitter jag och kollar på Böda camping och sen ska jag sova, Fy fan vilken bra dag det ska vara imorgon. ¨
Hoppas ni har haft en bra Torsdag iallafall och snart så är det ju hhelg.. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0