Förstaadvent

Idag vaknade jag vid 10 och nästan direkt drog pappa och jag till ikea och handlade present till mamma. När vi skulle köra hem började det plåsa som fan och regna gjorde det också. När vi kom hem  köpte vi pizza as gott vare! Jag, Pappa, Mamma, Mormor, Wincent och Jakob.. fullt hus. Efter det fick jag typ as ont i huvudet.. Ovanligt nee.. Sen kom Amanda hit och räddade mig. Vi stack upp till sporthallen och kollade när herrarna i flyers spelade match, Dom vann mot Engelholm med typ 9-7 :) Efter andra perioden gick jag hem.. och nu har jag bara varit hemma. Kollade på tre trappor vid 8, tråkigt avsnitt. Jag hållt på en hel del med mamma present nu ikväll också. Nu borde jag sova för ska upp tidigt redan vid halv 6 och fira mamma imorgon sen går bussen till skolan vid 7. Slutar vid 3 imorgon också seg seg dag. På kvällen blir det DANS yea.. ! :D
Och om någon har missat det så är det värsta stormen ute. Hej Berit!
Ja.. hoppas ni har snett huvud och min onepiece är bäst. godnatttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0