Dagen, med ett leende på läpparna

Ja jag hinner knappt skriva vad jag gör om dagarna längre, känns det som :O
Men idag så åkte jag till skolan och vi hade TYDLIGEN oförberätt prov i idrott vid 08.15-09.15
Det gick as dåligt tror jag, jag blandade ihop allt och uch det gick inte som jag ville.
Efter det gick vi alla till Spelefanten som är en idrottshall i kalmar.
Vi hade poängidrott, vi var i lag med 3 i varje sen skulle man göra stationer på tid, Te.x... Basketstraffar.
Idrotten var riktigt härlig och jag ville itne sluta när vi var klara vid halv 11.. haha aldrig hänt förut.
Efter det gick jag och några tjejer i klassen hem till Isabel och duschade och gjorde oss iordning.
Efter lunchen var det Digetalt skapande och jag hann inte göra så mycket. Vi jobbade lite.
Sen vid 2 tog jag bussen hem med Amanda, vi gjorde Amanda iordning och drog ut på en åker och fotade till en uppgifft jag har i skolan som ska vara klar på tisdag.  Lite tråkigt bara att lampan på kameran inte funkade och att jag inte blev så nöjd med bilderna. :( aja. Men har en plan b.
När vi var klara hann jag inte göra så mycket innan jag drog till träningen, och gud det är nog första gången på flera veckor jag kommer hem med ett leende på läpparna efter en innebandyträning.
Idag kändes allt bara så sjukt bra, Jag släppte knappt in några mål och att var bara så bra! hihi glad.
Fick till och med en applåd efter den gick rakt in i hjärtat och nu taggar vi inför matchen på Söndag.
Förstår om ni tycker det är svårt att läsa min text men det är fan något fel på min svenska just nu.. haha
Ne nu ska jag duscha och sen gå och sova, lökar ju sönder nu efter träningen.. Godnatt (a)
ps. Känner på mig att helgen kommer bli grym! :D Berättar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0