6 sånger jag tycker om

Som ni märkte hann jag inte göra något inlägg igår om 6 sånger jag tycker om, så jag gör det idag istället.
Och nu har jag suttit här hemma ett tag och funderat på 6 sånger jag tycker om och det är faktiskt svårt.
Därför har jag valt att skriva 6 artister/bad jag tycker om istället. hoppas det går bra! :)
  1. Adele, Hon är grymt bra! jag lyssnar på hennes låtar rolling in the deep och Someone like you hela tiden.
  2. Dead by april
  3. Volbeat
  4. 3 doors down
  5. Bruno mars
  6. David guetta
  7. Veronica maggio
  8. Kapten röd
  9. Paramore
  10. September
  11. Bryan Adams
  12. Secondhand serenade
  13. Flo rida
  14. Rihanna
  15. MASKINEN
Som ni märker kunde jag inte välja 6 stycken haha.. får bli 15 istället. Jag älskar verkligen musik och min musiksmak är så blandad att det går inte att bara välja 6 stycken. men här är mina favoriter hehe :)
( har säkert missat några stycken också )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0