1 december 2011

Vill tipsa om att använda värmespray
innan du plattar/lockar/fönar ditt hår.
Ditt hår slits mer än vad du tror, Jag skulle rekommendera att använda Syoss eller TRESemmé, dessa spray gör det lättare att platta/locka håret, håret blir plattare/lockigare, håller längre och det luktar gudomligt gott!
Doften är obeskrivlig. kostar ca 100 kr.
Och det är värt varje öre..
Skyddar det då?
Vissa spray kanske inte skyddar men vad jag själv vet skyddar Syoss och TRESemmé värmeskydd. Jag hade glömt mitt spray hos en kompis i en vecka och märke verkligen vilken skillnad det är.
Vill tipsa om att använda värmespray!
innan du plattar/lockar/fönar ditt hår.
Ditt hår slits mer än vad du tror, Jag skulle rekommendera att använda Syoss eller TRESemmé, dessa spray gör det lättare att platta/locka håret, håret blir plattare/lockigare, håller längre och det luktar gudomligt gott!
Doften är obeskrivlig. kostar ca 100 kr.
Och det är värt varje öre..
Skyddar det då?
Vissa spray kanske inte skyddar men vad jag själv vet skyddar Syoss och TRESemmé värmeskydd.
ett exempel, Jag hade glömt mitt spray hos en kompis i en vecka och märke verkligen vilken skillnad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0