11 Maj 2011

Min dåliga bloggning skyller jag just nu på blogg.se, jag har varit sur och irriterad dom sista dagarna bara för min blogg inte lägger upp dom inlägg jag lägger upp.. och att ibland det inte änns går att logga in. tröttsamt

Aja, Igår var Amanda hos mig och vi gjorde smoothie med hallon, banan, kiwi, yoghurt.
Mums var jätte gott! Vi låg och stekte i solen och spelade kort.
Jag känner mig lite efter men har nyss lärt mig hur man checkar in på facebook via mobilen.
Det är inte så svårt men har inte lagt märke till det innan.

Nu ska jag ställa mig i duschen, sen ska jag sova! :)
Känns så himla gött att lägga sig i sängen efter en skoldag och tänka imorgon är det en mindre dag tills vi slutar!
Det börjar närma sig skolavslutning och sommarlov.
Ska bli himla skönt att slippa skolan ett tag och njuta av sol och ledighet.
Men det ska också bli tråkigt!
kan inte fatta att jag kanske aldrig mer kommer få se dom i min klass tillsammands igen.. buh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0