Snart helg

Jipppi! snart är det helg igen, så himla skönt! Och imorgon är det fest/grillning kommer bli fin start på helgen.
Idag har jag varit i skolan, dagen har varit seg och jag har haft huvudvärk hela dagen..
men nu är Torsdagen snart över, Idag har jag efter skolan varit i mammas hus.
Det har börjat bli riktigt fint :) Jag trivs jätte bra i det huset, bara att mitt tålamod tar slut för snabbt..
Ne nu vill jag sova så det blir fredag! och jag ser fram i mot i morgon för sista lektionen har vi idrott och vi ska förmodligen köra brändboll, hihi! i like it :) synd bara att vi kommer ha vikarie.. det är jobbigt! :(

Kommentarer
Postat av: Linn - Smilinggirls!

Mysigt med grillning, hoppas du får en härlig kväll! :)

2011-05-13 @ 16:38:39
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0