Show imorgon!

Jaup, Skolan idag ( orkar inte änns berätta vad vi gjorde ) sjukt skoltrött är jag.
Imorgon blir det inte bättre heller.. 9an show är och jag ska sjunga en låt med amanda, Jag är grymt nervös eller jag vet inte men jag mår illa och har haft ont i huvudet oxå. Sträckte foten så kommer inte kunna ha klackar.. aja håll tummarna för mig i morgon så jag inte skämmer ut mig inför hela sverige typ.. Det värsta är att det kommer ut på film. Ne nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mig. Imorgon fyller min lillebror 6 så vi ska väll fira han också.
Blir ingen bloggning vad jag har räckat ut i morgon. Vi har fullt upp hela dagen, Men jag har fixat så Moa tar kort med min kamera så på fredag blir det nog lite bilder här på bloggen från showen :)
Godnatt underbara människor!
Har du facebook?



Kommentarer
Postat av: HANNA

fin blogg :)

2011-05-19 @ 19:54:30
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0