Mobilbloggar

Jaup! Den 19 maj.. På morgonen firade vi min lillebror som Fyller 6 år idag, grattis! Sen när vi gjort det gick jag till biografen för vi hade vår show idag. Jag är hemma nu och det mesta har gått bra. Jag kan knappt stå på mina ben och jag somnar när som. Men innan jag somnar ville jag skriva Godnatt och så. Vi hade två framträdande och jag klarade sjunga på båda. Är ganska stolt över mig själv nu efter sista föreställningen. Jag klarade att sjunga! Jag var så sjukt ledsen efter första repet att jag trodde jag skulle dö. Hehe men jag lever! Nu är kvällen snart slut. Andas ut ...och håller andan igen.. Fan vad mycket vi har i skolan nu. Prov och massa inlämningsarbeten. Nu ska jag sova.. Och försöka glömma att jag ska upp vid halv 7 imorgon -.- Godnatt! Och tack alla underbara 9or för ännu en show.. Vår sista. ( bilder kommer imorgon )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0