Igår

Ojojoj vilken bra bild då.. eller inte! Cam bild men det får ni stå ut med.
Igår var det en väldigt rolig dag. Tänk att man kan ha så fina vänner, älskar er!
Dagen började med att jag åkte med Amanda och Elin in till stan och vi kollade kläder.
Sen träffade jag Moa och Paulina i stan så gick jag med dom, det var egentligen meningen att jag skulle gå med Elin och Sälen men det blev inte så. Moa, Paulina och jag gick runt och snackade lite och kollade kläder.
Sen kom Jens, Thune, Oskar och Rebecca in med bussen så då gick vi alla tillsammands.
Först gick vi ut och åt, jag åt gyros talrik en klassiker. dom andra käkade pizza.
Efter vi ätit gick vi för att kolla på bio. vi såg filmen Fast and furiors 5, as bra var den!
Men det är inte min smak på filmer, men den var riktigt bra ändå.
Vill du se trailen för filmen kolla den HÄR!

Fast And Furious 5



Kommentarer
Postat av: Matilda Larsson

Hej Felicia!



Matilda från Pixboom här! Tänkte bara hälsa dig välkommen till Pixboom, om du har några frågor eller synpunkter är det bara att kontakta mig via min mail eller blogg!



Skickar även med en länk till vår instruktionsvideo: http://www.vimeo.com/23150981



Varma hälsningar

Matilda

[email protected]

2011-05-23 @ 15:39:51
URL: http://cruelconspiracy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0