16 maj

Gammal bild på mig men det bjuder jag på!
Måndag: Dagen har varit as soft! först sovmorgon till 9.20 ( fast jag vaknade två timmar förtidigt )
Dagen började med språk och där ser vi en film Boy A heter den, vi såg klart den idag.. haha vilket dåligt slut.. eller ja det kunde varit bättre iallafall. Sen hade vi musik och då övade Amanda och jag på vår låt. På Torsdag gäller det då ska vi sjunga i biografen på 9ans show. Kommer vara så nervös! Efter musiken var det lunch.. korv typ. blä. Håltimme till 1. Svenska, So, Samling. Slutade vid 3. Efter skolan har det inte hänt så mycket.. Kollat tv, lagat mat, lyssnat musik. Nu ska jag snart stänga av datorn, först ska jag träna lite. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0