Torsdag

Varit hemma idag också.. Men imorgon vill jag till skolan.
Det känns nästan som man blir sjukare och sjukare när man sitter hemma.
Idag har jag iallafall bara varit hemma och degat.
Vilat lite, kollat tv, bakade chokladkaka till familjen.. seg dag helt enkelt :)
I eftermiddags kom zebbe hit vi såg film och åt vindruvor haha, behövde en vän.
Mamma kom hem med en marabou chokladkaka, tackar tackar.
Ska spara den till helgen, känner att den inte vill vara i min mage just nu.
Tror jag ska ta fram gitarren nu och sätta mig och spela lite innan familjen ska sova och det ska vara tyst.
Hmm vilken låt ska jag spela.. vi får se kanske en låt med Bryan Adams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0