Söndag

Söndag - åkte iväg vid 9 idag på morgonen för att spela match, riktigt taggad! Men sen fick jag inte spela men vi vann med 3-1 så åkte inte hem med förlust. Hoppas jag får spela lite nästa match, då gäller det. Sista match och det kan avgöra andra, tredje eller fjärde plats i serien. Gött att sista matchen är hemma! Efter matchen var jag hemma en stund, sen tog jag mopeden hem till Elin. Riktigt mysigt vi gjorde inget speciellt, men har saknat henne och kan inte förstå att hon ska flytta :( men lovar att jag kommer och hälsar på. När jag kom hem åt vi i familjen mat, super gott var det! Och efter det kollade vi igenom våra pass. Börjar närma sig semester. Nu ska jag iallafall sova, jätte trött. Och klockan är bara 9, aja Godnatt. Och imorgon är det måndag det betyder ny vecka, nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0