Onsdag/Trött


Dagen är slut! Yes Yes Yes.
Idag vaknade jag vid 10 i 7 eller något som vanligt sen låg jag kvar i sängen i 20 minuter.
Upp och hoppa snabbt på med kläderna och gå ut och äta lite i köket, Gröt!
Gå på toa, borsta tänderna, sminka sig, platta håret, byta kläder.
Lyckas aldrig bli nöjd med mitt första klädval på morgonen - dålig vana.
Gick till Amanda vid 10 i 8 för att låna ett par skor.
Gick sen till skolan och skrev fysikprov mellan 8 - 11. Segt, men nu är det iallafall över.
Vid halv 12 åt vi lunch, fiskburgare, gillar inte fisk.
Efter det hade vi idrott, vi var ute och gick hade bara 30 minuters idrott.
Sen var vi och kollade på teater, den var helt ok.
Efter skolan gick jag hem pluggade lite engelska och sen såg jag bio med Elin & Amanda
I rymden finns inga känslor, har sett den förut. Den var bättre första gången.
Nu är klockan halv 10 och jag ska stänga av datorn och läsa lite till Engelska.
I morgon har vi Engelskaprov sista timmen, och efter skolan ska jag till simhallen och sen träna.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0